THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Popular Posts

Friday, January 14, 2011

finding a job

wow....my resign letter are done....and....aku rasa keputusan terbaik yang pernah ku buat....aku tauk...lepas nie takkan ada sapa yang akan halang aku...memandangkan aku adalah editor yang paling bermasalah....yup...i noe aku adalah editor yang kuat nangis....aku tauk bila je aku ditimpa maslah...aku sangat mudah nak menitiskan airmata aku...sampai aku rasa airmataku terlalu murah.....menangis something yang useless....huh....biarlah....aku dah tak perlu lagi nak menghadap muka org yang berpura2...baik.....mungkin meninggalkan tempat tu...adalah perkara terbaik yang pernah ku buat...dan mudah2an...aku akan dpt keja yang lebih baik in this month...sometimes aku rasa....aku nie manusia yang paling malang...but then...aku terfikir betapa bodohnya aku....memikirkan driku sebegitu rupa....sedangkan ALLAH dah cipta aku sebaik2 makhluknya...kadang2 aku tau aku mudah tersasar dari laluannya....tapi syukur...tatkala aku ditmpa kesenangan mahu pun kesusahan....akuk masih lagi mampu memikirkanya-NYA....syukur....mungkin aku adalah insan yang terpilih utk menerima segala dugaan dan cabaran ini.....dengan harapan...aku tidak mudah kalah dengan masalah......SYUKUR YA ALLAH...mudah2an...hari yang bakal mendatang nie...akan aku tempuhi sebaik2nya....insyallah...

0 comments: