THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Popular Posts

Wednesday, January 19, 2011

SYUKUR...

Memaafkan kesalahan org yang pernah menyakiti hati orang lain adalah perbuatan yang sangat mulia....memandangkan ianya mulia....aku memaafi segala kesalahan dan segala perbuatan org yang pernah menyakiti dan membuat aku sedih....aku sedar aku manusia biasa...tak layak nak menghukum ....dan tak sepatutnya aku membenci mereka...yelah...kalau api dibalas dgn api...akan membuatkan api semakin marak...tapi kalau api dengan air....mesti api padam...nak paling bagus...gunalah fire extingusher...hahaha...buat lawak da...erm....walaupun aku mungkin tak ckp face to face dgn org2 itu...sesungguhnya dalam hati aku nie...aku dengan ikhlas memaafi mereka....sebab nobody perfect ....kadang2 kita pun buat kesilapan....dan bila berlaku nya kesilapan berlaku lah proses pembelajaran...yakni...kita tak akan ulang benda yang sama...kerana kita tahu ianya satu kesilapan...erm....biarlah kalau org2 ini hendak membenci aku sekalipun....aku tak blh buat apa2....kadang2 berjuta2 kebaikan kita buat...blm tentu org ingat...tapi bila satu je kejahatan kita buat...itu lah org ingat sampai MATI!!!!!....huhuhu....inilah situasi aku sekarang...erm...so sad....takpalah....ALLAH itu MAHA BESAR...moga2 aku akan lebih tabah...dan sabar dlam mengharungi segala DUGAANNYA...

0 comments: