THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Popular Posts

Wednesday, January 5, 2011

aku...

HUHUHU....inilah gambar pertama yang berjaya ku upload...huhuhu...yeah...it seem lama dah ku tinggal kan ruangan rahsia aku nie...tapi tak rahsialah buat korang kan...hehehe....wow....you know what...aku selalu ingat ALLAH...bila aku dah timbul perasaan marah...perasaan sakit ati...syukur alhamdullilah...dikala aku dilanda emosi yang melampau....ingatan aku kepada yang maha satu tu...tak pernah lekang....SYUKUR YA ALLAH....yup i noe for this week...i feel something bad....org mcm nak menjatuhkan aku....yeah...org mcm nak pulaukan kan aku...huh....kalau aku tak diperlukan kat situ...aku mmg sentiasa berharap...aku dapat pergi daru sia....hanya tuhan jak tahu....betapa terseksanya batin aku kat sia...emosi aku selalu jak terganggu....huh...tempat yang sepatutnya tempat utk aku mencari rezeki...aku dah anggap mcm neraka dunia dah....ermm.....betul kata org....dalam dunia nie....mcm2 jenis org kita blh jumpa....ada yang baik...ada yang pura2 baik...smua nya dah ku jumpa.....erm....kadang2 aku mudah kalah dgn emosi ku sendiri...yelah...siapa selesa kalau persekitaran kita tak mcm persekitaran org bekerja....lebih kepada tempat peperangan...kalau peperangan yang baik...oklah gak...tapi hampeh siot....peperangan utk menjatuhkan sesama kita.....esok lagi...menghadap muka2 org yang berpura2....arghhhhhhhhhhhh.....benci betol aku.....erm....benci2.......gambar2 kat atas tu...tmpat kerja akulah..nasib baik ada koala ya...erm...heheheheh love you koala...

0 comments: