THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Popular Posts

Thursday, April 21, 2011

salam....hai...sejak beberapa hari nie...aku rasa sangat sedih.......sunyi....geram...semua ada...:(....aku betul2 rindulah kat die...why2?....aku tak paham betullah...dalam byk2 org aku nak rindu...nak suka...kenapa dia....huh....aku nie betul2 bodohlah....kenapalah aku boleh mengharapkan balasan cinta dari org yang tak pernah ada feeling kat aku...OMG....wake up....I'M TOTALLY SICK...SICK OF LOVE....jatuh cinta pun salah....rindu pun salah...semuanya menganggu aku betul....argggggggggggggghhhhhhhhhhhhh....tensen bangat....sampei bilalah aku nak macamnie ....aku suka orang tak suka...kalau aku suka pun...org ya dah berpunya...(tapi aku masih berhati perut...tak terlintas nak rampas hak org lain ok..)...ermm....susahnya...aku dah boleh kawal marah aku...sedih aku.......tapi perasaan LOVE2...nie memang out of control....omg...what i'm going to do???
...............................................................................................................................................
aku betul2 nak lupakannya....pliz....get out from my mind....pliz and pliz....i'm begging you.....seriously....
:(..............

0 comments: