THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Popular Posts

Thursday, October 14, 2010

hari ini dalam sejarah...

wah2....i suda tau dah....kenapa minah senget tu...senget kat aku....rupa2nya...haritu ada org backing die....huhuhu.....ha....sekali org dah bagi keja tu....mengelabah siot...tulah...berlagak sgt dgn aku....baru ko tauk...betapa susahnya benda ya.....kalau nak sangat.....aku boleh je on bagi keja tu kat ko...tapi....jgn plak ko ckp aku tak bertanggungjawab....huhuhu...pelik....tapi aku harap2...org sekeliling yang dah lama kenal dgn aku....tauk perangai aku...gnie2...pun org ckp pasal aku...aku cuma harap org nok kenal aku...sikkan mudah terpengaruh...dgn hasutan...huhuhu.....NO....PLIZZZZZZZZZ....SAY NO.......:)

2 comments:

niesh™ said...

mekorg xkan dengar cakaporg ;D

Saff said...

hehehehe.....bagus2.....gitulah...