THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Popular Posts

Wednesday, October 20, 2010

aku mok berenti........

hello...adakah aku terlalu baik sehingga aku perlu katakan salah org lain...nthen aku said...owh mmg salah saya.......WHAT!!!!!!...then aku kedirik rasa panas yang membara....huh....hello....i'm human being...bukan robot pun.....sik alah2..panggil aku........then...my job ada ko pk dah siap ka belum..........mun kerja blm siap...ko juak yang bising....(atcually bukan bising tapi mengumpat...)....huh.........sik alah2 mengumpat.......yajaklah keja ko...............yajakkkkkkkkkkkkkkk...............dahlah geng sama kerja pun perangei kedak ya juak.............bagus gik ku jadi cameraman dari ku jadi editor...yang menyusahkan hidup.........huh.............semadi jak ku blm ada keja....................org kata...........SABAR.................huh............i can't stand it anymore................

0 comments: