THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Popular Posts

Tuesday, October 19, 2010

Kehidupan aku

aku cuba nak hidup dalam kehidupan yang blh buat aku rasa...hepi...n senang.....but....dari masa ke semasa....hidup aku tak pernah hepi.....rindunya aku pada saat dan ketikanya....aku blh gelak ketawa...buat org ketawa....huhuhu....i love my past life...:0...mungkin peredaran zaman dan usia yang membuatkan kehidupan aku sekarang lebih.........mencabar kot...yang blh membuatkan aku....jadi seorang pemarah....mudah nak menangis...ketawa bukan lagi rutin harianku.....cemburu sudah menjadi agenda dalam kehidupan aku...(bukan aku yang cemburulah..but others...)....dan i don't even know....mana satu kawan...mana satu lawan.....kdang2 yang bergelak ketawa dgn kitalah....yang mudah nak kutuk dan tikam kita dari belakang....tapi sedarlah...aku takkan pernah berubah....mungkin aku bukan lagi org yang korang kenal dulu...tapi aku masih diriku sendiri..cuma sikap aku kot dah mematangkan diri aku sendiri...yelah dgn berhadapan....mcm2 situasi...membuatkan aku lebih bersikap bertanggungjawab....dah take it as a serious thing...:)....i really hope....aku dapat keja yang blh buat aku hepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....i want my life back...i really miss it.....i;m sorry to my friend if i have changed a lot...but i don't even mean too........sorry if i can't spend my time with all  of you....sorry....FRIENDS....:(...

0 comments: