THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Popular Posts

Friday, October 29, 2010

akhirnya.....

wah....congrats...to myself...ahak.....pasal berjaya membuat layout menjadi lebih comel...mcm tuan empunya badan...hehehe...well....if you keep searching...then you can find the solution....yippi.....wah......sbenarnya ari ni aku nak ckp pasal rezeki....kwan yang baru masuk keja dekat tempat aku.....dah dapat temuduga as pengawai imigresen...bertuahnya....ish2..........aku jer yang blm ade luck utk keja dkt kerajaan nie...yelah...walaupun aku tak dapat capai cita2 aku...atleast....aku nak ada kerjaya...yang blh menjamin masa depan aku....erm.....hebat giler tu.....ape2pun....nikan rezeki masing2...mana tau...satu hari...korang akan tgk....aku jadi PENYANYI....hahahhaa....takpun kerja paling feberet aku....DJ....atau...PENGACARA....wah....mmg gempak tu......mudah2an....setiap impian aku dapat dicapai....samalah dgn korang yang sudi membaca blog aku nie...mudah2an...korang pun....dapat capai impian korang.....ok....wasalam....:)

0 comments: