THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Popular Posts

Wednesday, November 3, 2010

ingatan ku kepada si dia...

ehem2.....hari ni aku nak ckp pasal seseorang yang aku pernah try lupa kat die....but i can't....wlpun aku dah tak contact dgn dia lagi...aku bleh je teringat kat die....kadang2 aku edit video pun...blh tertengok nama dia....semalam yang semalam...aku dgn berani hati...telah menghantar msg kepada si dia...huhuhu...neves jugak ..ingatkan dia takkan balas punya...tapi...dia balas....yippi.....tapi pastu die blh tanya aku nie sapa...then aku mulalah berprangsangka buruk kat die....aku reply msg dia...aku ckp...kenapa awk buang ke no kite?...dgn nada marahlah kan...heheheh.....pastu...dia reply...die ckp....sim card rosak...lepas tu....semua yang dlm sim tu semua hilang...:(....pastu aku tak taulah plak kalau sim card rosak...semua benda blh hlang kan...so...aku tanya lah kat kwn aku...Nthen kawan ku ckp....yelah kalau sim card rosak...mmg semua hilang...huhuhu....Pastu die tanyala aku nie sapa....aku tak reply...last2 die sendiri reply...dia ckp...CUTE....APA KO POLAH??....huhuhu....wlpun die takda no aku....die msh ingat aku nie sapa...huhuhu...mungkin cara msg aku kot....tapi itu permulaan yang baik kan...???....huhuhu......miss him so much....:)

0 comments: