THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Popular Posts

Sunday, November 28, 2010

kecewa

hello...hehehe...padan kat muka aku...i thought...."expert"...tipu aku..pasal nya udah kawin...rupa2nya aku dah salah masuk profile org....tapi not totally my faultlah...coz...org ya pun pakei gambar org yang sama....erm.....a bit disspointed....kata "expert"....laki ya udah bercerai...n got one daughter....erm....duda....aku baru jak nak...berkenalan..tapi....sayangnya....bukan jodoh akulah...heheheh...kadang2 aku wonderinglah juak...bila aku akan bertemu prince charming aku...bukan apa..kadang2 mok juak rasa nak...gnie couple....tambah2 plak kalau dapat yang romantik and caring...hehehe...mmg syok gler beb....erm....tapi ada juak padah...couple tok...sik syok...tgk my sis...selalu kecewa...pasal laki juak...erm...kadang2 takut gak...takut dikecewakan...erm....so...now...i'm going to fokus my work only....let love come by itself....cheers dyg...:)

0 comments: