THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Popular Posts

Wednesday, November 24, 2010

aku keliru...

salam....dah lama dah aku tak jenguk aku punya blog nie....aku nie bukan suka sangat nak buat blog nie...tapi bila dah luah kat blog nie...rasa lebih tenang sikit...yelah....atleas aku blh katakan...blog nie tempat utk aku meluahkan perasaan aku...sedih...gembira....mcm2lah....untuk beberapa minggu nie...aku sangat keliru dengan beberapa perkara....ada seorang wanita yang aku kenali...yang aku anggap mcm kakakku sendiri...perangainya berubah2...walaupun dialah yang banyak dgr masalah aku...tapi apa yang dia ckpkan tu...cuma sekadar kata2...yelah mungkin dia nak pujuk aku...so...dia cakaplah something...untuk buat aku tenang kan...ya aku akui...aku selalu kata aku nak berhenti dari situ....dan setiap kali aku katakan pasal berhenti...setiap kali itu juga dia menghalang aku......nthen....ada seorang lagi...lelaki...dia nie...org atasan akulah...n.....dia dgn aku...blh dikatakan rapat....but lately...laki tu n wanita tu...gaduh...nthen...laki tu ckap kat aku...jgn percaya sangat apa yang perempuan tu katakan....n...dia juga ckp...wanita tu pernah kata....kalau aku(saf)....nak berenti....dia akan biarkan aku berenti...dia takkan halang...laki tu jugak ckp pasal berhati2...dia tak suruh aku...berckp byk perkara dkt wanita tu....wanita tu mengata laki tu...laki tu mengata wanita itu...n...aku org tengah nie...konpiius...sapa yang betulll...dan sapa yang jahat sebenarnya...kadang2...aku malas nak kisah dgn diorang nie...tapi...kesian plak..kalau dia org bercerita dgn aku...aku tak pedulikan.....rasa pelik plak....tapi sekrang aku betul2 keliru...sapa yang harus aku percayai....kenapalah...alam pekerjaan nie...lebih complicated....erm.....aku dah bingung sangat nie....:(

0 comments: