THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Popular Posts

Sunday, March 6, 2011

when i start to talk...

SALAM.....well....sebenarnya aku lebih suka bercakap daripada menulis...a.k.a...menaip...hahahaha...

Tapi...ofcoz aku lebih prefer menaip....daripada menulis...sbb tulisan aku tak cantik pun~~....so sad...hehehehehehe....contohnye mcm kat bawah nielah...hehehehhehe...
toing...toing...toing....hahahhaha.a.....mmg sah buruk....hahaha....nie copy and paste ok...sori ...

so today aku nak bercakap pasal lelaki yang aku suka.....antara calon2nyer ialah....


hahahahha....girls...plis dun hate...hahahhaa...i'm just being me....i dunno why...but....aku rasa aku suka lelaki yang ensem sikit....tapi baik...mesti banyak....dalam erti kata lain PERFECT lah..but...yet...aku tahu...dalam dunia nie...nobody perfect....kata kawan2 aku...aku nie....CEREWET...sbb tulah belum ada boyfriend....(tp sbnrnya muka mmg tak lawapun..:P)...hahhaha...tp...salah ke kalau kita jadi sangat cerewet bila ia melibatkan kita pun feelling....ecewah....n seriously....bila aku berckp...tentang lelaki...aku berckp tentang lelaki untuk sepanjang hidup aku...aku taknak couple...then break...jumpa baru...lepas tu break lagi...huhuhu...i really dun want it...i never have a feeling...."indahnyer alam percintaan"...bak kata org bercintalah ye...hahhaa...

sometimes aku tunggu jugaklah...bilalah ada lelaki yang TERJATUH cinta kat aku....huhuhu....aku selalu jumpa lelaki yang...aku suka dia...tp dia tak suka kat aku...ermmm....why2....dia suka aku...aku plak tak suka kat dia....huhuhu....tp sebenarnya....bila aku suka kat seseorang lelaki...aku....jadi sangaaaaaaaaaaaaaaaaaaat..........PEMALU...walhal...sebenarnya tidak....:)....kalau aku takda feeling kat org tu...aku blh act selamba je...mcm biasa2...tp...kalau aku suka....huhuhu...tgklah muka aku nie...merahlah...nak lari je dari pandangan berbisa sidia....:)....mungkin sbb tulah aku tak dpt kot....huhuhu....


................so.......aku cuma nak cakap....kalau korang ade boyfriend...or tunang...or husband....jagalah sebaik mungkin hubungan korang....jgnlah jdi player sgt...mainkan perasaan lelaki...main kan perasaan perempuan...ok....dan if korang masih single mingle...MCM AKU...nikmatilah hari single mu itu...huhuhu...org kate bila kapel nie...smua nak kena report dgn boyfriend or girlfriend kan...tp....sebenarnya tak slh lah gak nak report2 nie...yelah dah nama bercinta kan...mmglah nak bagitau semua apa yang kita buat....:)...tp berpada2lah...kadang2 kita sayang bagai nak rak...tup2...tinggalkan kita...jadi syg tu...biarlah  berpada2....jgn lebih2 jgn pulak kurang sgt....biarlah bersederhana....hidup kenalah simple...:)....kata org....syoknyer bila bercinta nie...bila ada org yang betol2 syg n cintakan kita..bukan kita cintakan dia lebih2...pasal..kalau kita cintakan dia lebih2...mana tau dia tinggalkan kita kan?....tp...kalau dia cintakan kita...insyallah...dia takkan tinggalkan dia...pasal...dia mmg sangat2X...cintakan kita...i dunno bout this fakta...tp harap betollah ye....:)....so....ni jelah utk harini...aku tulis nie...pun...sebagai luahan hati aku je....lagipun....blog aku nie tak cantik mcm blog org lain..yg baca nie pun...aku sendiri gak...:)....takpelah...tunggu aku  kumpul follower aku...hehehe...oklah itu saja utk hari ini...saya SAFF melaporkan untuk...kentut wangi news...:)...

p/s:...gambar2 kat atas tu hiasan semata2...jgnlah ada yang kecik ati aku bagai gambar artis kesayangan korang...pasal...bukan korang je sayang diaorang...aku pun sayang diaorang jugak....sbagai artis...:)....

0 comments: